Izaugsme, Promo f | Transcom Worldwide Latvia, foto - www.bigstockphoto.com

Prasmes, ko iegūsi pirmajā darbā

Meklējot pirmo vai jaunu darba vietu, vairums cer, ka tas būs spēcīgs solis pretim kaut kam lielam un nozīmīgam. Ir saprotama vēlme, lai jaunais darbs sniegtu gan straujas karjeras izaugsmes iespējas un finansiālu stabilitāti, gan arī būtu pietiekami dinamisks un aizraujošs. Par labu starta pozīciju šādai karjeras attīstībai var kļūt darbs zvanu centrā, jo, strādājot par operatoru, īsā laikā var apgūt visai dzīvei ļoti noderīgas prasmes. Plašāk par  tām stāsta Transcom Worldwide Latvia apmācību un kvalitātes vadītāja Monta Klintsone.

Komunikācijas prasmes

Līdz izcilībai nopulētas komunikācijas prasmes ir visbūtiskākais ieguvums, strādājot zvanu centrā. Tā ir vide, kur ikviens iemācās veiksmīgi noformulēt savas domas, raiti izteikties un spēt atrast pieeju dažāda tipa cilvēkiem. Labas komunikācijas prasmes ir veiksmīgas saskarsmes priekšnoteikums ikvienā dzīves jomā – vai tā ir ģimene, draugi, mācības, atpūta, iepirkšanās vai darba intervija.

Vienlaikus zvanu centrā iegūtās teorētiskās zināšanas un pavadītais laiks pie telefona ar daudziem cilvēkiem palīdz pārvarēt kautrīgumu, strādājot ar klientiem, un palīdz celt pašapziņu. Laika gaitā telefona saruna kļūst par dabisku komunikācijas formu.

Karjeras pamats

Darbs zvanu centrā palīdz atklāt savu potenciālu un labāk izprast savas stiprās puses. Tas ir lielisks veids, kā spert pirmo soli karjeras veidošanā gan studentiem, kuri mācības vēlas apvienot ar darbu, gan arī vidusskolēniem, kuri vasaras brīvlaiku grib pavadīt lietderīgi.

Multitāskings

Strādājot zvanu centrā, darba efektivitāte ir lielā mērā atkarīga no spējas, sarunājoties ar klientu, zvana laika paralēli pēc iespējas ātrāk atrast nepieciešamo informāciju un reģistrēt zvanu sistēmā. Multitāskings jeb spēja veltīt uzmanību vairākiem paralēliem procesiem lieliski noderēs arī ikvienā jebkurā citā dzīves sfērā.

Pārdošanas un argumentācijas prasmes

Spēja pasniegt sevi un sev vēlamo lietu pozitīvā gaismā, izceļot svarīgākās priekšrocības, kā arī spēja argumentēt un pārliecināt citus cilvēkus par jebko, kas tev ir aktuāls, ir tikai daļa no “pārdošanas” iemaņām, kuras var iegūt, strādājot zvanu centrā. Tās ir ļoti aktuālas prasmes, kas ikvienam ir noderīgas gan profesionālajās jomā, gan sadzīvē.

Stresa noturība

Darbs zvanu centrā sniedz lielisku pieredzi ar dažāda tipa klientiem. Darba gaitā iespējams attīstīt prasmi, kā tikt galā ar sarežģītiem klientiem, iemācīties sniegt viņiem korektu un ātru risinājumu, padarot viņus laimīgus ar draudzīgu un mierīgu atbildi. Katrs “grūtais” klients ir zvanu centra darbinieka iespēja mācīties un attīstīt sevi, jo svarīgi ir situāciju gan veiksmīgi atrisināt, izvairoties no konflikta, gan spēt ar svaigu skatu sazināties ar nākamo sarunas biedru.

Empātija un balss

Klientu apkalpošanas jomā viennozīmīgi tiek attīstīta empātija – spēja saprast cilvēku, just līdzi un izrādīt to sarunā. Telefonsarunā sapratni var izrādīt ar īsiem vārdiem un frāzēm, piemēram: “Es jūs ļoti labi saprotu” vai “Kā es jums varētu palīdzēt šajā situācijā?”. Vienlaikus darbs zvanu centrā iemāca ne tikai pārliecinoši runāt, bet arī efektīvi izmantot balsi. Ar toni, intonāciju, skaļumu, pauzēm un, protams, smaidu var panākt ļoti daudz, piešķirot sarunām īpašu nokrāsu. Šo visus faktorus izmantojot, sarunas ne tikai ar klientiem, bet arī ar kolēģiem, draugiem un tuviniekiem kļūst veiksmīgākas un patīkamākas visām pusēm.

Par Transcom Worldwide Latvia

Transcom ir starptautisks klientu attiecību vadības pakalpojumu sniedzējs, kas ar zvanu centru palīdzību nodrošina tādus pakalpojumus kā klientu apkalpošana, telemārketings, tehniskais atbalsts un kredītu pārvaldība. Transcom 54 zvanu centri darbojas 23 valstīs visā pasaulē un 29 000 profesionāli klientu apkalpošanas speciālisti nodrošina servisu 400 klientiem 33 valodās.

Latvijā Transcom Worldwide Latvia ir vadošais klientu attiecību vadības pakalpojumu sniedzējs, kura ap 500 darbinieki zvanu centrā Rīgā nodrošina pakalpojumus vienpadsmit valodās, apkalpojot klientus no tādām valstīm kā Latvija, Krievija, Vācija, Šveice, Austrija, Norvēģija, Zviedrija, Dānija, Somija, ASV, Kanāda un citviet. Transcom Worldwide Latvia klienti ir Netflix, Western Union, Tele2, Latvenergo, Maxima, DPD un citi.

Atstāj komentāru

Tavs e-pasts nebūs pieejams publiski.

Aizpildi kontaktinformāciju šeit:

You may use these HTML tags and attributes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

+

Monday.lv esam radījuši tev!

Ja tev tas patīk, pievienojies mūsu atbalstītājiem!